Tuesday, January 22, 2013

BEG BALIK KAMPONG


Pucuk dicita Ulam mendatang
Aku memang la verangan nak cari beg kain
Sebab kan selalu ulang alik balik Paris
*Aku gelar Paris tu Pahang
Kadang2 Balik UK.
*Uk tu ulu kelang

Aku rasa ponyok baju dlm beg kain galas adalah x best dah skrng
Aku pakai beg galas.
Kami laki bini wlau balik 2 hari pon tapi baju menimbun mcm nak seminggu
Sebab kene bawak baju kurung standby kot2 orang kenduri tahlil atau wedding.
Aku nak beg 4 segi.
Boleh susun elok2 baju kita kan
pastu ada holder ada roda tu....

Haritu aku masok The Store Mentakab
Belek2 la rege beg kain
Tapi masa tu $$$ dlm wallet x berapa nak banyak
Tu la pandang sepi je sambil juih bibir.
Rasa macam rege tu mahal sangat
Rupa idoklah cantik mana pon.
**Itu sebab x ada duit…cuba duit banyak confirm sebat semacam je kan…

Tapi harini memang rezeki kau!!!
Save duit aku nak beli beg.

Pagini,
Boss masok je bawak beg besar
Ingatkan dia nak pegi melencong kemana-mana ke
Sungguh bergaya boss.
Rupanya dia nak kasi beg tu dekat aku.
Omaigott!!!!

Amacam????
Tebeliak bijik mata???

Just exactly ciri2 beg yang aku nak
dan yang paling penting lawanyeeeee....

Hanya jOhari yang mengenal maniam
Kekekekekekekeke…..
Hati sangat berbunga-bunga
Thanx Bossssss =D

2 comments:

  1. ♪ Tuah ayam nampak dikaki,
    tuah aya,nampak dr apa yg diberi...♫

    wahhh,msh bersarung plastik holdernye.
    koolits lagik!
    jelesss i....ihik.

    ReplyDelete
  2. Wahhhhh bestnye jeles peyus tauuu. Santekkk arrrr

    ReplyDelete