Tuesday, January 8, 2013

KAWAN LELAKI KETIGA


Kawan lelaki ketiga aku ni umah dia dekat dengan area umah aku kat Ulu Kelang
Infact masa aku memula pindah tu
Dia la yang bawak aku ronda2 pusing UK, WANGSA MAJU , Wangsa segala wangsa lah.
Aku suka kawan dengan dia sebab dia comel dan lembut

Tapi lembut2 dia tupon suka pegang2 tangan aku
Aku rasa biasa je sebab dia lembot kakakakakaka….
TAK SETIM PONNNN
Sesuaila dia dengan kerjaya dia sebagai interior designer.

Tapi dengan dia ni pon aku rimas nak kawan dengan dia sangat sebab selalu ajak aku keluar.
Teman dia pergi office la
Teman dia pergi makan la
teman beli syampoo la
Teman situ teman sini
Abah aku bising sebab aku selalu keluar.

dengan kawan aku ni...
Aku selalu cakap yang dia tu lelaki lembut.
Cuba tuff sikit!!!!

Last2 nak kasi nampak tuff tu dia joint GYM
Kakakakakaka….
Nampak la tuff sikit
Tapi cara dia becakap dengn senyum tu kadang terkantoi lembut.

Tiba2 1 day dapat tahu dia kapel dengan sorang engineer
Kenal dekat myspace
mula2 nak cover line la konon.
sekali dh nampak bersayang-sayang kt myspace.
Aduhhh… dah la bertunang ponnnn x kasi tau daku
Hantaran tunang pon dia yang reka dan bega sendiri tau!
Kaler merah lagi. Sememangnya aku ingt (Sebab kawan baik kan…)
Langsong x hajak aku tolong sama
Padahal umah dekat!!!

Alasan dia, kang takot aku x nak kawan dengan dia sebab dia dah bertunang

Lepas sebulan, dia bagitau tunang dia nak breakoff…
Mengalir la air mata dia masa tanya pendapat aku macam mana nak ambil hati tunang dia tu semula
Mcm2 la dia buat.
Tinggalkan kad dan surat kat kereta tunang and macam2

Lagi  1 hal, dia dah korbankan RM6000 untuk beli pendant masa bertunang.
Tunang dia memang la very very high taste.
Ingatkan pompuan tu engineer dia boleh la berdikari
Rupenye……kaki kikis $$$$$ and kaki social.

Tu la kawan aku ni, masa bercinta x nak mengenali dulu hati budi orang tu
Gopoh sangat buat keputusan
Mentang2 la pompuan tu engineer kan…lawa pulak tu.
Sanggup berabis…..
Kan dah problem.

Ujung2 dia bagitau…
Kalau dia putus dengan tunang dia…At least dia ada aku kan??
Nanti aku jadi pengganti. Puikkk!!!!!!

Terus la lepas tu aku x pick up call dia
X jawab semua sms dia hahahaha
Takotttt…..

So sejak tu aku dah malas nak ada kawan baik lelaki.
Sebab aku rasa tak ada lelaki yang ikhlas sebenarnya kawan dengan perempuan.
Selepas itu aku focus untuk kawan baik dengan perempuan pulak…
Ada jugak yang x kena…
Nanti aku ceritakan

No comments:

Post a Comment