Monday, January 7, 2013

PENAKOT.


Aku ingtkan di antara jiran2 aku ni, aku sorang je jenis scarry nak mampssss
Rupenye ada jugak sepisis sama dengan haku

Kisahnya gini,
Masa malam kedua tahun baru,
Lorong rumah aku tu kan, leader kami ajak buat potluck
Masa malam kami dok sakan melantak tu, terbukak la cerita…
Si Su dok bagitau dia ada nak cerita
Dia habaq mcm ni
“Masa orang nak buat grill umah aku tu kan. Kan diaorng lambat siapkan…
Sebabnye according to the contractor, rumah aku tu….”
Belom abis si sue ni nak cerit si Flora dah potong
“Eh! Cop..cop..cop…kalau ko nak cerita ni pasal benda tu aku x nak tahu la”
Akupun sekali menyokong
“aya pon x nak tau sue..ni malam ni sue hang jgn mengada. Aku dah la berdua je kat rumah tu lahaiii……”
Terus sue tak jadi cerita sebab kami memang penakot time tu hehehehe…

Kisah itu terus menjadi misteri yang hanya Sue saja yang tahu....
Lagipun dia kata sekarang dah tak ada apa-apa sebab dah pagar. Hurrrmmmm...

Picture malam tu.

                                                                        Nazira, Sue and Zian
                                                         Sara dgn anak dara dia and Zian



Aku ni bukan ape...Kalau x ada org cerita pasal hantu aku ok je
kalau ada ygn cerita aku x sanggup nak dengar hehehehe....
Bediri bulu ketiak ai....

Ya Allah ya Tuhanku
Boleh tak jadikan diriku ni berani?
Tolonglah =)

No comments:

Post a Comment