Monday, January 7, 2013

GAIN WEIGHT LIKE AYA STYLE.


Dah 3 kali dlm bulan ni aku pergi Pos office
Sentiasa ramai dengan manusia.
Everytime pergi sana kene tunggu like lagi 20 org manusia.
Watdaaa…

So sementara menunggu giliran aku
Aku pun exercise la lelemak dlm badan ni kesana kesini tanpa haluan dlm
Tropicana City tu.
Mostly area yg dekat2 dgn post office tu la.
Aku memang jenis bosan duduk kat 1-1 tempat tu lelama.

So tadi aku kene tunggu like lagi 27 manusia.
Number terkini 1043, nombor aku 1070
Sempat aku gi makan dgn 3 anak manusia.
si nor, ana and amy
kt foodcourt Hehehehe…..

Habis suapan terakhir terus aku serbu post office.
Baru nombor 1054 gulpp!!! watdaaaa…..
Ada 20 mins lagi.

So….malas aku nak tunggu dalam tu sebab x ada tempat nak duduk pun.
Terus aku ke DAILY FRESH beli waffel katanya
Order sampai dua keping oke.
Dasar tamak…..pantang ada $$$ dalam wallet.


So masa tengah tunggu dia masak kat kaunter tu,
Terpandanglah cermin sisi besorrr kt dinding.
“Arrrrrghhhhh!!!” Termenjerit dalam hati
Sebab ternampak seorang anak manusia besor tengah bediri kat kaunter…
Tang pinggang dia tu ada 3 layer
(Aku ler tu..)
Gulppp!!!!!
Terus meratapi nasib diri sambil mengunyah chocolate waffle.
                                          chocolate waffle with peanut butter+chocolate 
 
                                                      Ni pulak yg strawberry + peanut butter.

Aen pon terjebak sama kakakka....
I LOVE MYSELF.

No comments:

Post a Comment