Friday, September 21, 2012

LIPAT KAIN BAJU



Hehehe...nak tegelak baca blog FEVERET sorang nih.

Dia kata kain baju dia x berlipat membukit
Dia kata ok

Sebab ada orng tweet gambar kain baju x berlipat menggunung (Ni memang champion nih).

Aku pun hairan mcm mana ek diaorng boleh tahan melihat kain baju membukit dan menggunung

Sebab kalau aku buat mcm itu
Mesti usben aku MUKA KELATTTTT....

Lagipun aku sendiri rasa kurang selesa.

Biasanya aku yang tension kalau usben aku lupa lipat kain solat atau x hang towel.

Tapi aku x tunjuk muka kelat sbb aku jenis x suka kecik kan hati orang. 
Larat aku buat, aku buat lah. Tapi dalam hati tuhan je yang tahu betapa hangitnya jiwa ragaku.

Untungla orang dapat usben x cerewettt kan.....

Tapikan...siriyes!!  Aku ada sorang makcik kan baju dia dgn anak semua humban dalam kotak TV besar gila gaban

Ini boleh kira Creative ke tak??? =D

No comments:

Post a Comment