Monday, September 24, 2012

KRISIS TANPA SEDAR


Aku ni kalau orang tanya,
Biasanya aku cakap yang betol. Tak pandai aku nak elak2 cerita.

Lainlah kalau benda yang orang tanya tu peribody sangat.

Ni 1 contoh dari kisah benar-


Orang: Si anu tu duduk kat mana ek?
Aku:      Oh…dia duduk kat Shah Alam.
Orang: Eh yeke? Dia kata duduk kat kajang
Aku:       Eh! Sejak bila pulak dia duduk kt kajang? Dia duduk kat Shah Alam la.

Ujung2 keluar status kat FB si ANU “LAIN KALI X PAYAH SEBOK2 NAK BAGITAU ORANG PASAL KITA”

????????????????

What is the big deal? Bukan nya bagitahu exact location sekali dgn nombor rumah siap landmark semua.  

Org mcm itu susah kalau kita kawan dengan dia sbb dia semua benda nak sensitive.
Dan kita pon x layak jadi kawan dia sbb kita jenis lurus.

**Kalau pandai bawak diri, x buat benda x sepatotnya dan elakkan controversi tak ada benda yang kita perlu takotkan dan susah-susah rahsiakan. 

No comments:

Post a Comment