Thursday, September 20, 2012

BLAZER


Assalamualaikum...

Aku memang teringin nak beli blazer.
Siriyes teringin

Klau pergi ZARA nampak blazer mesti nak pegang-pegang.

Klau pergi MNG nampak blazer mesti kata LAWANYEEEE

Tapi kenapa kat ZARA dgn MNG je?  Kat tempat lain takdo?

Yang sebenarnya perasaan aku je yang rasa kalau kat tempat lain tu cutting tak cun

Tapi sebenarnya sbb dah kita nih x cun pakai pon bukan boleh sebarangan

Kang cutting x cun menambahkan burok pada penampilan yang sedia ada.

Lain la kalau orang tu selim, muka kiut terover. Pakai baju mak dia pon tetap kechantikkan teserlah disitu.

Pasal blazer tadi,

Aku paling suka yang jenis mcm ni
                                       




Masalahnya “Asben” aku kata nampak poyo.

Terencat terus hasrat nak beli naaaa…..

Tapi nampak poyo ke?

Aku rasa nampak mcm menyerlahkan kewanitaan ape.
Disamping nak nampak comel dan ada unsur2 koporat yang takkkk langsong dalam bidang koporat. Tu sama la tu dengan poyo

Tapikan siriyes ini kan blazer yg dah di casualkan.

Patut for casual wear ok ape.

**Sengihhhhhh……

No comments:

Post a Comment