Tuesday, February 19, 2013

Satay Jelutong

Petang tadi beborak dengan sue
Ada bad news la :-(
Dia nak pindah Bukit Jelutong
Memang huduh nama jelutong itu.
Tapi jangan tak tau la...
Itu tempat very very umah expensip
Itula dia dalam dilema sebab harga rumah nye tu....
Sebab nya senang anak dia nak ulang alik sekolah.
Usben dia x larat nak ulang alik office to school.
Usben dia x bagi dia drive pulak sebab jalan batu Arang ni banyak lori.
Haritu MIL dia accident dgn sue n anak dalam kereta kat simpang alam suria
Teruk jugak.
Terus fobia.
Sedih la kita sebab selalu kalau kenal orang best best mesti tak lama
Selalu kene macam ni. Hurmmmm...
Tengah beborak tu usben dia call bagitau nak tapau satay.
Beli kt Jelutong
Masok je rumah tadi Jef suruh urut urut badan dia sikit
Ok urui kakai.....
Tengah mengurut tu aku ter cakap
"jef....."
Terus stop taknak cakap.
Sebab tadi dia dah pesan tak payah dinner la
Jef paksa paksa suruh terus cakap
Aku cakap tak ada ape ape
Dia paksa jugak
Iskk...kang kalau cakap dah tau dah jawapan.
Dia paksa jugak.
Aku pun cakaplah "rasa macam nak pergi makan satay"
Dia cakap tak payahlah.
Sebab nanti aku gemok aku salahkan dia yang selalu ikut sangat.
Haishhhh "sebab tu tadi x nak cakap, jef bukan nak pon"  hurmmm...
Dalam 5 minit tu tiba tiba Sue panggil
Rumah aku ni dah macam kedai workshop jual grill ape tah berabok merata
Kunci pon x tau letak mana
Sekali kan....dia bagi kita Satayy....
Satay ayam dgn daging.
Banyak giler.
Waaaaa....
Dia cakap dia call usben dia untuk tambah order.
Dah la petang tadi bagi aku jus Jimi Asmara dia yang sedap tu.
Jef cakap rezeki aku murah
Syukur alhamdulillah
Tapi sedihla memikirkan jiran yang baik ni nanti nak pindah :-(

No comments:

Post a Comment