Tuesday, February 19, 2013

GLOVE PUNYE PASAL.


Pagi tadi lepas jef pindahkan kereta dia ke luar pagar
(Sebab nanti orang datang nak bikin rumah)
Dia pun tercari2 gloves dia.
Tak jumpa la.
Mulut dia tak berenti2 la pot pet pot pet

Serious la
Pepagi lagi dah serabut perut di buatnya
Barang dia jangan la kau usik
Ilang kalu dia punye mulutt….

Aku geram betol kalau orang pot pet non stop.
Last2 aku menjawab la
“Ada orang masok rumah kita ke?”
“Takkan hantu kot. Hantu mana boleh pegang barang”
“kalau bukan orang atau hantu, mesti kucing yang curik”
Sampai naik motor la dia dok bising lagi barang dia ilang.

Lain pulak aku.
Kalau barang aku ilang, aku akan carik sampai jumpa
kalau tak jumpa barulah aku tanya.
Tak adalah mulut aku membbel sebab kita kadang x ingat samada salah sendiri ke, silap letak mana ke ape ke kan.

Sampai office je dalam 10 mins dia call
Bagitau yang gloves dia dah jumpa
Ada dalam beg dia.
Hishhh tension aku kalau barang dia ilang.
Sebab itu barang dia aku memang malas nak usik.

No comments:

Post a Comment