Thursday, December 18, 2014

TIDO

Korang ni kalau dah tido nyenyak, korang jenis senang dikejutkan tak?
kalau dikejutkan apa reaksi korang?

Si Jep, dia kalau dah tido nyenyak...
Jangan kau berani nak pegang2 or nak nice2 konon nak betolkan tido dia.
Sebab dia jenis mudah terkejut.
Apabila dia terkejut, nanti dia jadi garang macam harimau....
So basically kalau Jef tido nyenyak.
Walau apapun kedudukan dia tengah tido tu memang aku biar kan aje.
walau APAPUN kedudukan nya

Macam ni....
Atau macam ni....

Ni ambik ruang terlebih ni....


Di ulangi.....walau apapun kedudukannya....never wake him up!!
.
.
.
.
.
.
.


hehehehehe......

Tak macam aku
Dalam apa keadaan pun aku cool je.

Malam tadi aku tak perasan bila waktu aku tertido
Yang aku tau Si jef ambik kertas2 kerja dia turun bawah buat claim
Pagi tadi tengok HP bolehnye dia wassup aku claim dia tulis
Padahal dia kat bawah aku kat atas.
Tapinye.... jam tu aku dah bermimpi pegi London dah.
Itu sebab dia wassup dengan harapan pagi ni aku baca.

Sedar sekejap malam tadi.
itupun dengar tak dengar macam orang panggil
"mayang...mayang....ni bantal ni macam tinggi sangat"
Rupanya dia macam perasan bantal aku tido tu tinggi.
Pastu dia pon betol2kan bantal aku tu
Aku pulak masa tu blur2
Mungkin tak nak nanti aku kene sakit leher kot
Lepas tu dalam sedar tak sedar perasan dia betol-betolkan selimut aku.
hehehehe...
Dah banyak kali aku perasan.
Haaaishhhhh sooo nice my husband =)

No comments:

Post a Comment