Wednesday, November 21, 2012

Selipar

Minggu ni aku datang office pakai selipar
Kelas kau maria kari!
mampu pakai selipar khennnn....
boss tak marah keeeee?
boss emang  tak perasan ler sebab boss masok lewat.

Tapi selipar aku tu bukanlah brand Tat Seng
adoi...agak agak la oi!
selipar aku tu beli kat ober the sungai besi tahu!
Ipanema
beli kat unibesel studio, Singapore
yang mahal tu bukan harga,
yang mahal bukan sebab dia ober the laut
tapi yang mahal itu kenangan yang datang bersamanya
cewahhhhhhh.....
kembang kembangkan lubang idong selama dua saat


Aku bukan suka suka nak pakai selipar pergi keje
sebab x melambangkan kredibility sebagai pekeja keparat langsong.
dah macam aci tukang cuci dah nih
tapi terpaksa.

Aduh sedihla
dah la sakit kaki berbulan bulan.
itu boleh lagi sarung wedge
ni masalahnya ituhari, masa tengah masak,
minyak yang tengah menggila panas boleh hinggap dekat atas kaki aku ni.
dua hari menggelembung.
last2 hari ke tiga, mak bonda (cik yah le) nampak.
dia kata "meh sini kaki ko tu mak operate"
maigotttttttt!!

Sian kat aku, ada je le hey nye...
nampak tak dark spot tu?

oh ya...ni selipar opis. ala ala bollywood sket!

n

No comments:

Post a Comment