Tuesday, August 5, 2014

PENANG TRIP

Aku telah dipertanggungjawabkan untuk uruskan bajet pasal Penang trip untuk 13 peoples.
Adelah Vila lawa boleh di sewa.
Masalahnya Vila tu tak ade swimming pool.
Jep nak konsep bercuti kat Hotel star lebih 3 bijik u see.
Masalah besar is, most of the 4-5 star Hotel punye Exec Suite hanya untuk 2+1 orang sahaja.
Kalau sebuah dh cecah RM 700 kali 5-6 bilik pitam berkali2 weh!
Yg ada 2 bedroom suite pulak lokasinye tak menepati citarasa.
Tapi bila fikir balik trip pe Penang kan mostly jalan2. 
Mana nak ada masa duduk dlm hotel.
Tengok lah macam mana.

Either Feringhi area dulu ke or Georgetown dulu ke..
Nak rest2 dulu ke baru penat2 or either way
Aku rasa 1st day sampai tu dh letih so better get a rest dulu...
Aiseyyy fening...fening....
Ni baru nak ke penang dah pening nak menguruskannya.
Belom lagi nak ke ehem2.
BTW I is fefeeling excited sebab last aku pergi Penang masa aku Form 5.
Sebelom aku terebang lebih jauh aku nak khatam dalam negeri dulu ye.

No comments:

Post a Comment