Tuesday, March 5, 2013

GEGARAN


mee goreng siam style (masam2 sedap..)
satay jelutong


dim sum

barbeque

keropok lekor

mee rebus stulang


Lasagnia


cheezy creamy tomato sauce
 
ceasar salad
 
grill chicken with mushroom 

Sedap ke idakkkkk?????


Ini baru sikit aku tunjuk.
Ada banyakkkkk lagi.
Tapi penat aku nak pilih2.
Motip aku tunjuk semua gambar makanan ni ialah sebab……
Maksu aku cakap
"kau ni aya, tunjuk gambar makan macam-macam, tapi badan tak gemok-gemok"
Hikss!!!
Sebenarnya sebelom ni memang dah macam blue hippo
Tapi maksu je tak nampak....
Sekarang ni.......
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
dah kene exercise.
Disuruh usben ok.
Siap buat suara garang dan tegas bila nak suruh joging.
Dia cakap dengan aku kene tegas sebab suka melawan.

Bersyukur lah korang sebab tidak berjiran atau duduk satu taman dengan aku
Kalau idakkkk….bila rasa earth quake gegarannnnnnnn
Itu tak lain tak bukan
tandanya aku le tu tengah sexercise exercise hehehehe.....

Hari petama aku jog 5 padang 
200m 1 pusingan. 
kira 1 km je beb
Alahaiii jadile…..
itu pon peloh tak hengat

Hari ke dua si budak tembun ni nak ikut 
“aunty aya…apid nak hekott….” sambil belari-lari nak hekot.
Haaa jomlah…kita jogging sama-sama sebab apid pon terlebih berat ni…
Dia lari sikit aje.
lepas tu kasi alasan kata x boleh lari nanti jatoh 
(sambil tunjuk sebab dia pakai selipar)
Alamak...terlalu pendek la

Ujung2 dia ajak aku main benda ni.
Suruh hayun tinggi-tinggi.
Dia kata aku hayun rendah sangat.
Amboi bukan Aunty aya x nak....kang kalau jatoh mak takot kene saman dengan pak hashimmmmm....
Tu dia memanjat
sambil panggil-panggil aku
"aunty aya...tengok apid panjat"
Muka dah takot sebab panjat boleh tapi turun pulak x boleh....
"aunty ayaa.....alamakk....apid tak boleh turun niii....."
 hahahahahaha.....


Mari kita lihat sampai bila aku larat nak exercise????
miahahahahaha....

1 comment:

  1. Muahahaha lawakla kak ya..tu bru kak ya klau yus yg lari gempa bumi melnda rasanya

    ReplyDelete